vrijdag 1 juni 2018

Leuke dingetjes van de maand | mei 2018

Hee!

Het is weer tijd om een kijkje in mijn leven te geven, wat er gebeurd ' achter de schermen' van mijn blog! Onbewerkte foto's en vaak telefoonkwaliteit, that you know it. Dit keer van de maand mei. Een maand met veel mooi weer, stress en ook een hele hoop ontspanning. Veel plezier met lezen!

8 mei 2018

Het moment waar alles begon in mei, DE EXAMENS. Dit is trouwens niet echt een leuk ding, maar het hoort er wel bij. Ongeveer een week voordat alles begon was ik best zenuwachtig, kriebels in mijn buik en de nacht voor het eerste examen een bijna slapeloze nacht. Goed, hier was ik dus buiten aan het leren en mijn moeder maakte deze foto en het is best een toepasselijke foto voor deze maand, omdat eigenlijk het hele begin van mei bestond uit leren, eten en slapen. En soms heel even chillen in de zon. Eigenlijk was het de hele tijd dat ik mijn examens had mooi weer, heel fijn. Not. Maar nu ik vakantie heb ook, dus het is allemaal niet zo erg ;).
Is het je trouwens opgevallen dat die parasol er echt super raar uitziet? En toch zit ik nog in de zon, beetje gek maar oké, haha.






































26 mei 2018

We maken even een sprongetje in de tijd. Hier had ik vakantie en voelde ik mij opgelucht en heel erg vrij, haha. Zie je die broek? Die heb ik nieuw en daar komt een outfit post over en ik ben er echt blij mee! Je ziet hem vanzelf wel verschijnen. Maar ik ging samen met mijn zus naar het park om dus foto's te maken van mijn outfit. Hier zie je een daarvan, even een voorproefje ;).


28 mei 2018

Wij hebben thuis een kastje in de gang staan en die was eigenlijk echt niet mooi, dus ik ging met mijn moeder even naar de Gamma om verf te kopen. De kleur is een beetje grijs/groen. Dit is trouwens nog de grondverf, maar de kleur is bijna precies hetzelfde. Het is best goed gelukt! Wel zat ik helemaal onder de verf (en nog steeds een beetje), maar dat is niet erg want het was best leuk om te doen!





































31 mei 2018

En dan nog even op de valreep een leuk dingetje op alweer de laatste dag van mei! Ik kom namelijk net terug van de kapper (als je dit leest was dat gister) en het is echt super kort! Ik heb niet echt een goed before shot, maar er is echt een groot stuk af gegaan, geloof me.
Maar ik ben er echt super blij mee en het is veel fijner dan dat lange haar.
Oh en ik zie er echt moe uit, maar dat is meer uitgelopen mascara, haha.
























Dit was mei! Het ging echt super snel, maar ik vond het wel een leuke en fijne maand. Nu gaan we naar juni en dat word denk ik wel mijn leukste maand! Ik ga naar Kopenhagen, Ed Sheeran en ik krijg te horen of ik geslaagd ben of niet, Spannend!

Bedankt voor het lezen en laat even achter hoe mei voor jou was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten