zaterdag 11 augustus 2018

Bloemen broek | Ootd

Hallo lieve mensen!

Hoe gaat het met jullie? Ik heb al een tijdje vakantie en daar ben ik al volop van aan het genieten. Ik kom net terug uit Maastricht voor een paar daagjes en daarvoor ben ik naar Kopenhagen geweest wat echt allebei amazing was! Maar op Kopenhagen kom ik de volgende keer terug, eerst even een outfit op de blog, want dat is al veel te lang geleden! De foto's zijn een tijdje geleden gemaakt, maar het is nog steeds mooi weer dus dat kon wel dacht ik zo ;)

                       




















               


Omdat het zo mooi weer is, ging ik er samen op uit met mijn lieftallige zus. We gingen even wat foto's maken in het park en er zijn eigenlijk super leuke foto's uitgekomen! De foto's gingen we maken omdat ik net een nieuwe outfit had en ik vond hem zo leuk dat ik hem even wil delen.


De broek is iets waarvan ik eigenlijk nooit had gedacht dat ik dat ooit zou kopen, maar ik paste het en ik werd er gelijk blij van. Het is een broek met bloemen en hij is lekker wijd waardoor het voelt alsof je een pyjama aan hebt. Ook heb ik er een geel shirt bij gekocht en dit witte shirt met een lieveheersbeestje. Eigenlijk spreekt het wel voor zich als je de foto's ziet, haha. Ohja, en de schoenen zijn van een heel raar merk, dus ik weet niet welk merk dat is eigenlijk. Sorry daarvoor.


Gaan jullie nog wat doen deze zomervakantie?

X

Broek | Loavies 
Shirt | Jacqueline de Yong
zonnebril | Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten