maandag 21 november 2016

Gefeliciteerd klein blogje ♥

87 berichten, 48 reacties en 12 maanden verder. IK BLOG EEN JAAR!
Hoera, gefeliciteerd blogje! Wow, alweer een jaar! Ik heb echt zin om hier een heel verhaal aan te wijden, dus ik ga kijken hoever ik kom, haha.

Oke, een klein stukje geschiedenis:
Het begon eigenlijk ongeveer 1,5 jaar geleden, ik bedacht me dat het misschien wel leuk zou zijn om een blog te beginnen, het was dus zomer en had niet zo heel veel te doen.
Ik weet ook nog mijn eerste blogpost, die schreef ik nog op mijn andere blog die Inspiration for you heette. Het was ook een ander hostingprogramma, je kon geen berichten inplannen, geen reacties openbaar schrijven en alle teksten moest je zelf in een tekstvlak zetten en de foto's moest je er apart aan toevoegen. Maar oké, mijn aller eerste blogpost, 'herfsttrends'. Ik zat uren alles in elkaar te zetten toen ik hem EIN-DE-LIJK online zetten. Daar kreeg ik eigenlijk nooit reacties op en had ook geen idee hoe ik in vredesnaam mijn paginaviews kon bijhouden. Toen ging er een belletje rinkelen en zocht wat andere programma's op waar je blogs mee kon maken. Blogger was een site die ik vaak tegenkwam en besloot om daarop een nieuwe blog te beginnen, een jaar geleden dus! En nu ben ik hier, Liz on the blog, een kleine, persoonlijke blog met nog niet zoveel views, maar toch heel veel plezier :)













Wat ik super tof vindt van sinds ik mijn blog heb is dat ik fotograferen als nieuwe hobby heb gekregen en er zelfs een camera voor heb aangeschaft waar ik heel blij mee ben! Oja! En de reacties natuurlijk! Die zijn ook altijd zo leuk! Zelf ben ik nog een beetje te bescheiden om op iedereen zijn blog een reactie achter te laten. Over bescheiden gesproken, ik durf ook nog steeds niet de straat op de gaan, camera voor mijn gezicht te zetten en outfit foto's te maken, gewoon puur omdat mensen dan zo naar me gaan kijken, een puntje om aan te werken misschien?
Ik merk wel dat ik het steeds leuker vind om mijn camera naar plekken mee te nemen, ook al maak ik dan niet zoveel foto's. Laatst ging ik met vriendinnen naar de Sinterklaas intocht en nam mijn camera ook mee (het was by the way heel regenachtig en koud dus heb niet zo heel veel foto's gemaakt) en dat doe ik niet alleen voor mijn blog, maar ook gewoon om te oefenen.














Puntjes waar ik aan wil werken? Tuurlijk, altijd denk ik. Ik zou het leuker vinden om meer te posten, maar zoals je misschien wel weet moet ik best lange dagen naar school en huiswerk, leren en het vroeger donker worden speelt ook mee. Ik zou wel meer naar buiten gaan ,zoals ik net al zei,  om outfit foto's te maken. En nog veel meer natuurlijk. Maar ik ben nog maar een jaar bezig en ben van plan nog lang niet te stoppen!

Bedankt voor het lezen van mijn blog, dat vind ik heel leuk, hihi ♥
Liefs!

Trouwens, even over de foto's die je hier boven ziet, ik heb een kwartier door allemaal foto's gezocht die allemaal op mijn blog hebben gestaan, super leuk om terug te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten