vrijdag 4 november 2016

Favoriete plekjes in mijn kamer

Hoi!

Mijn kamer, altijd een puntje waarover ik het leuk vind om te praten en leuk vind om te veranderen. Zo ook voor de herfst, kastanjes, lampjes (oké, die hangen er eigenlijk het hele jaar), en andere leuke dingetjes. Daarom mijn favoriete plekjes uit mijn kamer!

Joepie! Herfst!

Ik vroeg  aan mijn moeder of ze iets leuks wilde maken voor in mijn kamer over de herfst, dus ik kwam laatst thuis en lag dit leuke blaadje op de tafel. Ik had een klembord staat waar eerst iets anders in zat maar vond deze natuurlijk veel leuker en klemde hem erin! En geloof het of niet maar dit klembord komt van de Zeeman en ik wist eerst niet eens dat ze dit daar verkochten!




































Sfeerlampjes

Deze lampjes van de Action heb ik het liefst de hele avond aan als ik in mijn kamer zit. Ik heb ze laatst een ander plekje proberen te geven maar kon geen afstand nemen van de plek op mijn kast, dus heb ik hem weer terug gelegd en er ook weer een paar verse kastanjes bij gelegd voor wat extra sfeer.
Ze werken trouwens op batterij dus je hoeft geen stopcontact in de buurt te hebben, ik vind dat altijd wel handig want ik het op die plek geen stopcontact in de buurt, haha.


Boeken geur

Ik weet niet wat ik heb met de titels van de kopjes, maar in ieder geval ruikt het enige boek wat ik heb heel lekker naar rozen ofzo, ik weet eigenlijk niet welke geur het is, haha. Het is het boek Wonder, een heel mooi boek die je zeker moet lezen! Het is zielig en grappig tegelijk, zeker een aanrader dus!




































Wat zijn jouw favoriete plekjes in je kamer?
Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten