donderdag 8 september 2016

Welkom in mijn plakboek!

Hoi!

Ik vind het heel leuk om mijn herinneringen te bewaren ik een boekje, het klink misschien een beetje kinderachtig, maar ik vind dat heel leuk, haha!
Het is leuk voor later en ik lees het nu al met plezier terug.

Hieronder staat een foto van een bladzijde van de Dutch YouTube Gathering, hier word ik echt gelukkig van! Het staat helemaal vol met leuke dingen, mijn toegangsbandje, handtekeningen en stickers. Hij staat helemaal vol, wat soms ook best onhandig is als je een bladzijde wilt omslaan, maar dat maakt niet uit, gewoon een beetje rekening mee houden, haha!




































Wat zet is er nog meer in? Heel makkelijk, leuke dingen, plattegronden, kaartjes, foto's, echt van alles.
Ik heb de vakantie bij gehouden, heb toegangskaartjes van de kabelbaan, bonnetjes van restaurants, plattegronden van steden, kaartje van de camping en ik schrijf er natuurlijk ook dingen erbij. Ik plak trouwens heel veel met whasitape, leuke tip!






































Ik hoop jullie een beetje te hebben geïnspireerd, dit vind ik in ieder geval leuk om af en toe te doen!
Heb jij ook een plakboek of iets anders waar je dingen in bewaard? 
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten