zondag 4 september 2016

Off the wishlist ♥

Hoi!

Hoe gaat het met jullie? Mijn eerste schoolweek zit er al weer op, wel weer lekker om naar school te gaan, maar ik kan niet ontkennen dat vakantie ook heerlijk is! Maar hé! Wees blij dat we naar school kunnen (positief blijven denken, jongens!)

 
Goed, even iets heel anders. Tussen de schooldagen door is mijn lens binnen gekomen, nou, eigenlijk de camera van mijn moeder, met mijn lens erop. De camera waar ik altijd mee fotografeer WAS de camera van mijn moeder, met de nadruk op WAS want, ik heb hem over gekocht! Ik ben zo blij dat ik nu mijn eigen camera heb! Er veranderd niets aan de kwaliteit want het is gewoon dezelfde camera zoals je misschien wel begrijpt.
De lens die ik erbij heb gekocht is de 18-105 mm lens, daar kan je lekker mee in- en uitzoomen, heel handig dus! De camera is trouwens de Nikon D3100. Dus ja! Er zit een heel blij meisje achter deze laptop dit te typen!

Dit was even mijn korte bericht! Hebben jullie ook een camera, welke? Let me now! Lijkt mij leuk om te lezen.
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten