vrijdag 16 september 2016

De beste opbergplekjes

Hoi!

Hoe gaat het met jullie? Pfoe, wat was het warm afgelopen week zeg! Lekker rokjesweer. Ik vind het opzich wel lekker maar, zoals je misschien wel weet ben ik meer een herfstpersoon dan een zomerpersoon. Maar oke, daar gaan we het niet over hebben!

Ik ben iemand die niet echt dingen netjes kan houden en ik ben af en toe een beetje chaotisch, niet erg handig, maar ik hou er wel van om dingen op te bergen zodat je ze niet meer ziet (en daar vervolgens een troep in te maken, maar dat zie je toch niet, haha). Dus, ik heb vandaag twee opbergplekjes voor je!

Een leuk doosje

Ik ben dol op dit soort doosjes. Dit doosje kreeg ik toen ik mijn eerste paar Happy Socks kocht. Ik was bijna even gelukkig met het doosje als met de sokken (maar toch het meest met de sokken, hihi). Het weg doen wilde ik niet dus ik bedacht me dat het een leuk idee zou zijn om er mijn washitape in te doen, ze pasten niet meer in het potje. Je kunt er natuurlijk ook andere dingen in doen, losse blaadjes, troepjes of andere dingetjes waarvan je niet weet waar je ze moet laten! Heel handig vind ik zelf!

Potjes

Ik had bedacht om deze twee apart te doen, maar eigenlijk komt het op hetzelfde meer. Leuke potjes.
Deze potjes gebruik ik voor mijn potloden en stempels. Ik vind vooral de potloden er erg leuk in staan, dat geeft een beetje kleur, logisch natuurlijk want het zijn kleurpotloden, haha.

















Dit was het weer eigenlijk! Kort maar krachtig, laat ik het zo noemen ;)
Waar berg jij je spullen op?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten