donderdag 1 september 2016

Leuke dingetjes van de maand | augustus 2016

Hoi!

Het is weer tijd voor mijn favoriete deel op mijn blog: de leuke dingetjes van de maand! Elke maand vertel ik wat voor leuks ik weer heb meegemaakt, dit keer van augustus!

4-9-'16

Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik op vakantie geweest naar Duitsland. En als je mij vraagt wat ik het leukste vond, dan is dat toch wel Luxemburg. De hele vakantie was natuurlijk leuk, maar je hebt altijd wel één ding wat je het leukst vond. Ik heb mijn outfit laten zien op mijn blog, als je hier klikt kan je meer lezen over die dag en over mijn outfit!






































24-9-'16

Vorige week woensdag kwamen mijn vriendinnen barbecueën, eerst gingen we zwemmen en zonnen en daarna gingen we alles klaar maken en lekker eten, het was heel lekker en we hebben gezellig geklets en gelachen. Een hele leuke middag/avond dus!






































25-9-'16

Die dag daarna hadden mijn moeder, Floor en ik een gezellige creatieve ochtend, Floor moest boeken kaften, mijn moeder ging kaartjes schrijven (ze doet aan handlettering, heel leuk!) en ik ging 'lekker kleuren' in mijn kleurboek die je in mijn vorige blogpost kon zien. Toen mijn zus haar boeken ging kaften, ging ze mijn idee namaken voor de vakken op je schrift. Zij maakte het op haar boek en ik zei dat ik daar even een foto van ging maken voor de leuke dingetjes!



27-9-'16

Ik heb deze maand nog een keer gebarbecued, maar dan bij mijn opa en oma en met familie. Dat was heel gezellig en heel lekker! In de avond begon het wat af te koelen maar besloten we toch nog even buiten te zitten, de lucht was toen heel mooi, vooral met de koetjes erbij, heel schattig! Die avond begon het ook flink te flitsten van het onweer, onderweg in de auto zag het er heel cool uit!

Dit waren mijn leuke dingetjes weer! Nu begint school weer, iets minder leuk, maar het komt wel goed. Het is altijd weer even wennen!

Wat heb jij gedaan deze maand?
Liefs Liz

Leuke dingetjes van de maand | juni 2016
Leuke dingetjes van de maand | mei 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten