donderdag 22 september 2016

Het is herfst!

Hi guys!

Het is herfst, Eindelijk! Heel stom, ik dacht dat het vandaag herfst zou worden, maar dat was dus gisteren, nu heb ik de mooie overgang gemist...
Maar goed, het is dus herfst en als je mijn blog al een tijdje volgt weet je dat de herfst mijn favoriete seizoen van het jaar is, dus ik zou het liefst al mijn najaars kleding al uit de kast trekken, daar is het alleen nog een beetje te warm voor. Helaas.


Ik heb een aantal dingen die ik ga doen in de herfst:
♥ Ik ben jarig
♥ Mijn blog bestaat een jaar
♥ Ik ga een weekje weg waar ik heel veel zin in heb.
♥ En vast nog wel meer, maar dat weet ik nog niet, hihi.

Ga jij nog wat leuks doen in de herfst?
Mijn blog bestaat trouwens ook bijna een jaar, dat jaar ging heel snel! Ik weet nog wel toen ik begon, maar dat kan je allemaal over ongeveer twee maanden lezen, ik heb al wel een ideetje wat ik allemaal ga schrijven en kan niet wachten om ermee te beginnen!



Oja, wat ik ook nog even wilde melden, ik moet drie dagen in de week tot kwart over vier naar school, best laat dus. Het is daardoor best moeilijk om drie keer per week een nieuwe blogpost te schrijven, foto's te maken en te bewerken, daarom ben ik de laatste tijd ook niet zo actief en dat vind ik heel jammer! Maar hé! Ik mag niet klagen, er zijn mensen die nog langer naar school moeten.
Ik ga proberen iets op voor te werken in het weekend.

Wat gaan jullie doen in de herfst?

Adios Amigos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten