zaterdag 24 september 2016

Bloemetjes, katten en de zon

Hi!
Ik had zin om wat foto's te delen van vandaag!

Ik zal even wat over deze foto's vertellen. Ze zijn vandaag gemaakt en ik had ook zin om het nu al online te zetten, meestal doe ik het in de ochtend zoals je misschien wel weet. Ik zat buiten in het zonnetje te leren en zag dat de zon heel mooi op de bloemen viel. Dus ik pakte mijn camera en maakte een paar kiekjes, toen kwam Lotje ook nog aanlopen en was de foto compleet; bloemetjes, katten en de zon! De titel klopt alleen niet want, het zijn geen katten maar één kat, dat klinkt alleen niet mooi, haha!

Ik heb een rustig dagje gehad met veel zon, best lekker, maar van mij mag het weer nu wel omslaan naar het lekkere herfstweer, met vallende blaadjes en de mooie oranje ochtendzon. Ik heb hem één keer gezien laatst, ik hoop niet dat dat de laatste keer was.
Ik heb ook zin in een flinke ochtendwandeling, mijn rode sjaal en mijn lange sokken, maar oké, genoeg over de herfst, anders draai ik door, hihi!

Hoe was jullie dag?
Digitale herfstgroetjes van mij ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten