woensdag 17 augustus 2016

Luxemburg outfit

Hallo lieve mensen!

Na een heerlijke vakantie in Duitsland ben ik weer terug in Nederland, waar op dit moment dat ik dit schrijf ook lekker de zon schijnt! Ik wilde graag wat van me laten horen op vakantie maar, dat is niet helemaal gelukt zoals je misschien wel kon merken, hihi. Ik hoop dat jullie dat een beetje begrijpen, maar ik ben vanaf nu weer helemaal terug!





Vandaag heb ik weer een outfit of the day, het is niet lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar ik vond het wel leuk om een keer buiten foto's van mijn outfit te maken, dus ik heb aan mijn moeder gevraagd of zij wat foto's van mij en mijn outfit wilde maken.

Deze foto's zijn in Luxemburg gemaakt waar we dichtbij zaten, we moesten drie kwartier met de trein reizen om in deze mooie stad te komen.


Mij leek het land Luxemburg altijd zo klein dat er geen leuke en grote steden konden zijn, maar in die gedachten is verandering gekomen. Luxemburg vind ik een hele leuke en mooie stad, net iets rustiger dan Amsterdam, maar daardoor niet minder leuk!




































Mijn outfit: het jurkje kon je ook zien in mijn vorige 'ootd'. Hij komt van de H&M, er was ook een H&M in Luxemburg, maar die vond ik een beetje tegenvallen, allemaal van die korte, kleine topjes waar ik helemaal niet van hou, dus dat was een beetje jammer! 
Ik draag hier ook mijn lieftallige nieuwe All Stars die een plekje in mijn kledingkast hebben gevonden. Ik was al een tijdje opzoek naar witte All Stars maar ze zijn natuurlijk niet erg goedkoop, maar ik heb ze in de sale kunnen bemachtigen (het is dan wel het mannenmodel, maar dat zou niet moeten uitmaken, heb ik mij laten vertellen). Het spijkerjasje komt van Only, en sinds ik hem heb kan ik niet meer zonder! Vroeger hield ik helemaal niet van spijkerjasjes, maar ze kunnen overal op dus die gedachten snap ik nu niet meer, haha!
Nog even over dat tasje, ik vind hem niet meer zo leuk, een beetje kinderachtig, dus let daar maar niet op, haha.




































Hier sta ik in een klein straatje onder een lange rij schommels, ik kon het niet laten om er even onder te staan (er kwam alleen een auto aan dus ik moest snel weg), lekker de tourist uithangen, kan gewoon.

Ik heb nog een outfit voor jullie klaar staan, dus die ga ik ook snel delen!
Hebben jullie ook vakantie?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten