maandag 1 augustus 2016

Als school weer begint

Hi guys!

Hoe gaat het met jullie? Ik snap dat jullie er nog niet aan willen denken, niets van willen zien en nog lekker vakantie willen vieren maar, ik het iets wat te maken heeft met school, je hoeft er niet erg over na te denken en je bent er zo mee klaar! Ik had al een paar video's gezien op YouTube over diy's voor schoolspullen en ik had ook wel zin om iets te proberen, ik ben op deze schriften gekomen, super makkelijk om te maken zoals ik net al zei, dus laten we maar snel beginnen!

Wat heb je nodig?






































1. Washi tape // Kan van Action, Hema, Wibra etc. Ik heb de tape van de Hema gebruikt.
2.  Pen // Maakt niet uit welke kleur, dat is jouw keuze!
3. Stempels // Deze stempels komen van de Hema.
4. Schriften // Gewoon simpele schriften, ik heb schriften van de Action.
5. Schaar
6. Papier // Ik had nog een tasje van Lush die ik niet meer nodig had, dit is stevig papier. Je kunt natuurlijk ook gewoon 'normaal' papier gebruiken.

Goed, let's start!

-Pak het schrift, zoek een leuk plekje om de tape te plakken en het vak op te schrijven, ik heb gekozen voor het vak wat is bedoeld om wat op te schrijven zodat je niet twee vlakken heb, als je snapt wat ik bedoel, hihi.

-Ik knip een stukje papier, ongeveer net zo groot al het vlak, als je geen vlak hebt, kan je zelf de grootte bedenken, het hoeft trouwens niet zo netjes want er komt tape overheen.


-En dat is gelijk ook de volgende stap, de tape over het papier plakken zoals ik hier op de foto doe. Ik vind het wel leuk als het niet zo recht is, maar een beetje over elkaar en scheef.

-Als laatste kan je het vak erop stempelen of schrijven, ik heb het allebei gedaan voor een beetje afwisseling.



Dat was het al! En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar aan het einde van het schooljaar zitten al mijn schriften en kaftpapieren onder het geklieder van pennen en stiften, haha. Heb jij dat ook?
Tot snel y'all ♥
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten