maandag 22 augustus 2016

Vianden outfit

Hi guys!
Zoals beloofd heb ik hier mijn tweede vakantieoutfit. We gingen uiteten in Vianden waar we dichtbij op een camping stonden. Vianden is een schattig stadje in Luxemburg, dichtbij de grens van Duitsland.
Goed, we gingen daar uiteten in een leuk restaurantje ergens verscholen in een straatje die we hadden ontdekt en daarvoor haalden we natuurlijk even onze leuke kleren voor uit de kast (het was geen kast maar oké), hier droeg ik een rokje van Only en een hemdje uit een Italiaans winkeltje van vorig jaar, ik weet eigenlijk niet meer hoe die winkel heet, haha.

Deze combi heb ik de laatste tijd wel vaker aan, ik vind het best leuk staan en het is lekker luchtig voor warme dagen, het wordt misschien een beetje saai als ik het heel vaak draag maar er zijn denk ik genoeg andere combinaties die ik nog niet heb ontdekt, dat komt vanzelf wel!






































Ik heb hier trouwens ook mijn all stars en spijkerjasje weer aan, die ik bijna de hele vakantie wel aan heb gehad of mee nam als we ergens naartoe gingen.

Dit was de laatste outfit van de vakantie! Ik zal proberen wat vaker buiten foto's te maken, maar ik durf dat nog niet echt eigenlijk. Het is niet dat ik me schaam dat ik een blog heb, maar buiten een beetje poseren voor de camera vind ik nog een beetje onwennig.
Geniet van je dag!

X Liz








Geen opmerkingen:

Een reactie posten