zondag 24 juli 2016

Let's talk!

Hoi!

Jongens, ik ben er nog, ik leef nog, ja, hallo! Ik heb al bijna twee weken niets gepost, best wel lang eigenlijk, ik heb het ook best wel gemist, foto's maken, schrijven, ideetjes bedenken enzovoort. Het is niet zonder reden dat ik een tijdje afwezig ben geweest, ik heb gewerkt! Ik wil graag sparen voor een eigen camera, zodat ik hem zelf mee op pad kan nemen, en niet hoef te delen met mijn moeder (niet dat dat heel erg is hoor ;), maar ik wil gewoon graag een eigen) en daar zal ik wel wat voor moeten doen! Ik ben nu een weekje bezig aangezien ik nu een week vakantie heb, en het gaat eigenlijk wel prima! Nog een weekje en dat ben ik klaar, moet wel goed komen denk ik :) Maar goed, dat is dus ook een beetje de reden dat ik de laatste tijd een beetje afwezig ben en ik hoop dat jullie dat begrijpen, hihi.

Maar hè! De laatste week ben ik vrij dus heb ik alle tijd om weer volop de bloggen. En daar heb ik zin in!
Dus de aankomende tijd is het iets rustiger hier.

Oké, genoeg over mij gekletst, wat hebben jullie gedaan deze week?  Het was heerlijk lekker weer eindelijk, al moet ik zeggen dat ik meer van regen, wind en storm hou (als ik niet op de fiets zit dan, haha), meer een herfstpersoon eigenlijk, en jij? Ben je meer van het najaar of het voorjaar?

O, als er nog dingetjes zijn die je graag wilt lezen laat het dan even weten!
En als je op de hoogte wilt blijven wanneer er weer iets nieuws op mijn blog verschijnt, volg me dan even op Facebook, Instagram en Bloglovin' lekker mezelf promoten, kan allemaal hier ;p

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten