woensdag 15 juni 2016

InvisiBobbles

Hoi hoi!

Hoe gaat het met jullie? Nog een maandje en dan is het alweer zomervakantie! Ik heb eerst over twee weken nog een toetsweek, iets waar ik geen zin in heb maar even voor moet knallen, ik ga wel gewoon over hoor (als het goed is ;)).

Maar goed, ik ga het niet over saaie toetsweken en veel leren hebben, maar over iets wat ik nieuw heb! Het zijn InvisiBobbles, je krijgt ze gratis als je iets van Andrèlon koopt, ik weet niet of dat nog steeds zo is trouwens. Als je ze wilt kopen zijn ze  € 4,99. Zelf zou ik dit soort elastiekjes niet zelf kopen omdat ik 'stoffen' ook prima vind, maar aangezien je ze gratis kreeg maak ik daar natuurlijk wel gebruik van ;).

Dat zwarte ding is een borstel, voor als je dat niet zag, haha!









Als je niet weet wat InvisiBobbles zijn zal ik het nu even uitleggen:

♥  Het is een kunststoffen stiek.
♥  Het geeft geen knik in je haar.
♥  Daarom is het niet slecht voor je haar.
♥  Het gaat niet zo snel kapot en dat is heel handig!
♥  Ze bestaan al best lang, haha.



Zelf vind ik ze erg handig en ze blijven best goed zitten, alleen niet als je je haar net hebt gewassen en een staart in wilt, bij mij zakt hij dan uit. Maar als ik ga slapen en ik wil een knot in, blijft het uitstekend zitten!


Dit was mijn mening over de InvisiBlobbles, hebben jullie ze ook en zo ja, wat vind je ervan?

Liefs Liz ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten