dinsdag 7 juni 2016

Een kijkje in mijn kledingkast!

Hoi!

Het leek mij leuk om te laten zien wat ik nou precies allemaal in mijn kast heb hangen! Ik weet niet of jullie het leuk vinden, maar laten we beginnen!

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik een open kast heb, dat houdt in dat er geen deuren voor zitten en alle kleding aan een stang hangt. In mijn 'oude' kamer had ik wel een dichte kast, maar ik zag dit ergens en vond het veel leuker, dus voor mijn nieuwe kamer wilde ik graag een open kast!


Goed, na deze korte introductie is het tijd om te kijken wat er nou precies in hangt.
Ik hang mijn kleding altijd op kleur omdat dat er mooier en netter uitziet. Rechts hangen de kleuren zoals roze en blauw, in het midden hangen wit en zwart en helemaal links hangen mijn broeken.
Dus als je dezelfde kastsoort als mij hebt, is dit een tip, het maakt je kamer iets rustiger, vind ik.

Mijn kledingsmaak verschilt best wel zoals je ziet, ik heb veel wit, maar blauw vind ik ook leuk. Wat ik niet zo leuk vind zijn gekleurde broeken, die heb ik dan ook niet in mijn kast hangen. Vroeger hield ik er wel van, maar die tijd heb ik gehad, haha. Als je je afvraagt waar al mijn winterkleding ligt en al mijn korte broekjes, die liggen in een kast onder dit rek, die is alleen niet te zien op de foto. Je kunt daarover wat meer lezen door hier te klikken.

 

Ik heb mijn kleding aan witte hangers van de Hema hangen, en een stang die je bij, volgens mij, elke bouwmarkt wel kan kopen!


Hopelijk heb je wat inspiratie opgedaan en heb je er wat aan gehad!
Watvoor kast heb jij?

Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten