vrijdag 17 juni 2016

A happy girl with Happy Socks

Hoi!

Weten jullie nog die blogpost over mijn wishlist? Ik heb daar wat verteld over wat ik nog graag zou willen, waar ik het niet over gehad heb, maar wel erop heb staan, zijn Happy Socks. Als je mijn blog al wat langer leest dan weet je wel dat ik die heel graag wil.
Na drie paar sokken te hebben gehad van Zeeman, heb ik nu... *tromgeroffel* de echte Happy Socks! En ze waren nog goedkoper ook, yaaasss!! Oja, het kan trouwens zijn dat ze voor mannen zijn, maar ik vind ze leuk, hihi!


Ik ben er zoooo blij mee! Ik zal je het verhaal even vertellen:
ik liep met mijn moeder langs de Bruna, mijn moeder zei: 'Kijk die sokken zijn ook leuk!' Waarop ik zei met een te enthousiast antwoord: 'Dat zijn de echte!' Na even getwijfeld te hebben tussen één met stipjes en één met allerlei dingetjes heb ik toch voor die met al die dingetjes gekozen.


Ik was helemaal blij zoals je misschien wel kunt begrijpen, haha! Ik werd nog blijer toen ze het paar ook nog in een Happy Socks doosje deed, mijn dag kon niet meer stuk.
Dus ik liep zeer tevreden de winkel uit, daarna heb ik er zeer tevreden foto's van gemaakt voor Instagram en mijn blog en zit nu met een zeer tevreden lachje dit te typen!
Dit was mijn dag en ik ben heel blij.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten