vrijdag 3 juni 2016

Sister tag ♥

Hee!

Zoals je misschien wel weet heb ik een zus!  Haar naam is Floor en ze is 17 jaar oud, drie jaar ouder dus. Mij leek het leuk om de 'sister tag' te doen, zo leren jullie haar ook een beetje kennen ;)

1.         Wat is jullie leukste herinnering samen?

Liz: 'Ik heb er eigenlijk meer, we doen best veel leuke dingen samen. Shoppen, theetje drinken eigenlijk alle dingen die we samen doen zijn leuk.'

Floor: 'Als we samen een dagje weg zijn en dan lekker de tijd voor elkaar hebben, zijn dat altijd fijne herinneringen.'
2.         Omschrijf elkaar met één woord.

Liz: 'Ik beschrijf Floor als sociaal omdat ze snel op mensen afstapt en veeeeel mensen kent, haha!'

Floor: 'Liz heeft humor! Ik kan soms zo met jou lachen. En ze is zo lekker eerlijk wat ik heel leuk aan jou vind.'


 
3.         Waar zou je samen nog eens heen willen?

Liz: 'We hebben al veel bedacht waar we heen willen, maar ik zou wel graag naar Italië willen of London ofzo, maar een weekendje Amsterdam vind ik ook prima!'

Floor: 'Jaa, dat hadden we al heel lang geleden bedacht! Italië, London of New York toch?'
4.         Vertel eens over jullie inside jokes?

Liz: 'Ik heb geen idee wat er met deze vraag bedoeld wordt… Jij wel Floor?'

Floor: 'Meer dat we soms naar elkaar kunnen kijken en precies weten wat we bedoelen. Terwijl anderen er dan niks van snappen.'
Liz: 'Ja, dat klopt, haha!'

 
5.         Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?

Liz: 'Eeeh… ik denk ik, ik kan ook moeilijker uit bed komen en heb wat meer tijd nodig om alles te doen, haha.'

Floor: 'Haha sowieso jij, Liz. En horen alle youtube filmpjes er ook bij die je in de ochtend moet kijken?'
6.         Waar zijn jullie bang voor?

Liz: 'Ik ben bang voor vissen en grote spinnen.'

Floor: 'Kleine kruipende beestjes en vissen!'
7.         Wie is het oudste?

Floor:  'It’s me!'
8.         Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?

Liz: 'Ik noem Floor altijd Florian, Floorie, Floora enzovoort.'

Floor: 'Liz noem ik meestal Lizzie, Lipstick, meid of poepie.'
9.         Wat is jullie leukste jeugdherinnering?

Liz: 'Goede vraag, we gingen vroeger altijd schooltje spelen, haha, dat was echt leuk!'

Floor: 'Ohjee dat is inderdaad een hele leuke jeugdherinnering #noshame.'
10.      Waar erger jij je aan bij de ander?

Liz: 'Ik ben altijd wat drukker en Floor wat rustiger, dus Floor reageert daar dan soms niet op, heeeel vervelend ;)'

Floor: 'Haha en omdat jij altijd YouTube kijkt reageer je soms ook niet hoor ;) En als je chagrijnig bent ben je echt niet gezellig. Verder ben je een hele lieve meid hoor!'
Liz: 'Sssttt... ;)'
11.      Gaan jullie veel met elkaar om?

Liz: 'Eigenlijk best wel, we hebben ook bijna nooit ruzie, heel fijn!'

Floor: 'Jaa en het is altijd gezellig! Maakt niet uit of we elkaar een dag niet hebben gezien of een week het is altijd goed.'
12.      Wat kan de één wat de ander niet kan?

Liz: 'Ik kan wat meer dingen los laten en ik denk wat makkelijker, dat vind Floor nog een beetje moeilijk.'

Floor: 'Ik vind het minder moeilijk om in een nieuwe groep met mensen te stappen en contact te maken en lizje wel.'
Dit was de sister tag! Ik vond het leuk, en nu weten jullie ook wie mijn zus is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten