maandag 27 juni 2016

Bodylotion van de Hema

Hi!

I'm back on the blog! Jullie hebben mij een tijdje moeten missen, maar ik ga weer lekker bloggen!

Vandaag over een bodylotion van de Hema, jep alweer de Hema... Ik blijf het zeggen maar het is een geliefde winkel van mij, maar dat wist je waarschijnlijk al, haha!

Goed, ik heb deze bodylotion gekocht omdat ik er ooit eentje van dezelfde 'lijn' heb gehad. En het hielp toen er voor de hele kleintje pukkeltjes die ik op mijn arm heb, ik denk niet dat ik de enige ben die daar last van heeft.
Toen had ik de witte tube maar, die was op en dat is maar goed ook wat die rook niet zo heel lekker, geen idee waarom ik hem toen heb genomen, haha.






































Maar oké, nu heb ik dus de roze die wél lekker ruikt. Ik zal er even wat over vertellen.
Het is een hele zoete maar zachte geur en de tekst erop verteld ook een beetje wat je ruikt, je ruikt het meteen als je het opsmeert, super lekker!

Ik moet wel zeggen dat het niet helemaal aan de taak voldoet waar die witte wel aan deed. In het begin maakt het mijn huid wel wat zachter maar hoe vaker ik hem gebruik hoe minder zacht het wordt, misschien ligt het aan mij. Maaaaarrr het werkt wel voor een groot deel!


Oja, ik ben trouwens erg trots op de foto's, hihi, de zon viel zo mooi mijn kamer binnen!

Wat is jou favoriete Hemaproduct?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten