dinsdag 17 mei 2016

Leuke dingetjes

Hi lovely people!

Ik zit na een voldaan weekend op de bank even wat naar jullie te schrijven. Ik ben dit pinksterweekend een weekendje weg geweest, ik ga er nog niet teveel over vertellen want aan het einde van de maand komen natuurlijk de hoogtepuntjes van mei waarvoor ik al een lijstje ben begonnen. Toch lijkt het me leuk om alvast even een fotootje te delen.
Met vrienden van mijn ouders gingen we, zoals ieder jaar een, weekendje weg, dichtbij het strand waar het heeeel hard waaide, dat kan je wel zien aan mijn haar en mijn gezicht, haha. We troffen het jammer genoeg niet erg met het weer, maar dat mocht de pret niet bederven natuurlijk!
Wordt vervolgd dus...


En dan ik het toch echt weer tijd om naar school te gaan, wat gaat het snel! nog iets langer dan twee maanden en dat is het alweer vakantie, dan ga ik naar de derde. Het gaat zooo snel. Hoe gaat het met jullie? Naar welke klas/groep whatever ga jij volgend jaar (als je nog op school zit)? Lijkt me leuk om dat te weten te komen!
Ik 'upload' sinds vandaag trouwens mijn posts een uur eerder! Gewoon omdat het kan, hihi.
See you the next time!
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten