zaterdag 7 mei 2016

Gaten, bloemetjes en opgerolde pijpen | zomer plaatjes

Hallo lieve mensen,

Na een weekje even niks van me te hebben laten horen, is het weer tijd om wat nieuwe artikeltjes te schrijven, foto's te maken en leuke ideeën te bedenken. Oke, dat laatste is niet echt gelukt, ik was deze week een beetje inspiratieloos, een probleem die niet echt heel handig is als blogger. Maar he, het komt vanzelf wel weer!

Goed, het was vandaag dus echt heeeerlijk weer, ik heb mijn zomerbroek weer uit de kast getrokken en ik hoop dat hij er voorlopig niet meer in hoeft en het zooo lekker blijft!
Vandaag niet een hele outfit dus, maar gewoon wat fotootjes van random dingen, twee dingen goed gezegd.
Kijk even die mooie bloemetjes, die staan nu op mijn kamer, super schattig!

 
 



Oja, je ziet het trouwens goed, ik had even blote voeten want ik vond het niet nodig om schoenen aan te doen terwijl ik dat helemaal niet had, haha.
Hoe was jou dag met dit mooie weer?
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten