vrijdag 20 mei 2016

Happy socks!

Hoi!
 
Sokken, het onderwerp van vandaag. Ik vond ze eerst niet zo bijzonder, maar sinds ik Happy Socks (de echte) heb ontdekt vind ik ze leuk! Check trouwens zeker even hun Instagram door hier te klikken, dan krijg je er misschien een beetje een beeld bij.


Oke, ik heb dus van die leuke sokken, althans, ik vind ze leuk, haha! Ze zijn gewoon van Zeeman voor  €2,39 en dan heb je drie super schattige sokken. Ik vind het niet erg als je ze ziet want dat vind ik wel schattig, gisterochtend had ik mijn broekspijpen opgerold zoals op de foto onderin, maar vond het toch een beetje te veel, denk ik. Dus ik heb mijn broek niet opgerold en toch zag je ze, super leuk!



         

En ik zat op de fiets en iemand keek heel erg naar de sokken alsof ik iets raars had ofzo, haha, misschien ziet het er ook een beetje gek uit, maar ik hou ervan!


Goed, dit was mijn verhaal over mijn sokken waar ik heel blij mee ben. Tot snel weer!
Xies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten