woensdag 25 mei 2016

De 25 levensvragen tag

Hoi!

Er zijn talloze tags op de wereld, ik heb er daarvan eentje gevonden want het leek mij weer eens leuk om alle onnozele weetjes van mij weer eens even naar boven te halen. Ik weet niet precies wie deze tag heeft bedacht, dus als jij deze tag gemaakt heb, meld je even ;). Echte levensvragen dus, laten we beginnen!

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Gewoon een normaal homescreen met apps en een achtergrond van Rutger (Furtjuh, Youtuber) en ik!
Je gaat naar een kroegje/café; wat bestel je?
Vaak bestel ik appelsap omdat dat gewoon heeeerlijk is!
Welk woord gebruik je echt té vaak?
Ik zeg heel vaak 'O mijn God', een beetje te vaak...
Wat is je favoriete film?
Dit vind ik wel de moeilijkste vraag want ik kijk niet zo heel veel films, maar ik denk dan toch Pitch Perfect. En er komt weer een nieuwe aan! Maar die komt volgend jaar uit.
Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?
Is Jo Frost nanny tour een guilty pleasure?
Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Volgens mij Slow Down van Douwe Bob, echt, I love dat nummer!
Naar wie was je laatste appje?
In de groep van mijn vriendinnen.
Wat was je eerste e-mailadres?
Eigenlijk gewoon zoals het nu nog is, voornaam, achternaam Enzovoort.
Waar kun je je enorm aan ergeren?
Eerlijk gezegd best veel, haha. Ik kan mij ergeren aan krakende papiertjes, gepiep op een bord en ik ben er laatst achter gekomen dat ik het tikken van spijkertjes tegen elkaar heel vervelend vind.
Wat is je meest awkward moment ooit?
Pppff.... Teveel om op te noemen, vooral met gym, met voetbal, hockey, alle balsporten waar ik niet goed in ben. Vul zelf derest maar in ;P.
Wat is je favoriete dag van het jaar?
Ik heb geen specifieke favoriete dag, maar ik hou van dagen waarvan je niet weet wat er gaat gebeuren en spontane dingetjes doet. Daar hou ik van!
Wat is je favoriete emoji?
De lachende traan emoji.
Katten of honden?
Katten, sowiezo!
Utrecht of Amsterdam?
Amserdam!
Koffie of thee?
Thee
Serie of film?
Film, ik kijk nooit series.
Engeland of Amerika?
Oee... Moeilijk! Ik ben in beide landen nog nooit geweest en het is van allebei mijn droom om erheen te gaan, dus hier maak ik geen keuze uit, haha.
Vlees of vis?
Vlees
Drank of drugs?
Geen van beide
Spice Girls of Backstreet Boys?
Geen idee!
Bert of Ernie?
Ernie, ik weet niet waarom!
Buurman of Buurman?
Eehh...
Sesamstraat of Villa Achterwerk?
I don't now..
Meest random feitje over jezelf?
Ik vind het heerlijk om op blote voeten door huis te lopen, maar dan ook echt de hele dag.
Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?
Gewoon jezelf blijven en doen wat je leuk vind ♥

Dit was de tag guys! Thanks voor het lezen, dat maakt mij blij! ♥
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten