vrijdag 29 april 2016

5 x Favoriete nagellak

Hee!

Vandaag heb ik weer even een nagellak artikeltje voor jullie en dit keer mijn vijf favorieten!
Ik heb ervoor gekozen om alle kleurtjes op één hand te doen want anders zag je lelijke randjes van de andere nagellak, snap je het nog? Dus alles gewoon op één hand.


Hema long lasting | Wit
Ik heb veel long lasting potjes van de Hema, echt de beste nagellak als je het mij vraagt.
Deze intens witte kleur heb ik ook al een keer gereviewd, je kunt hier klikken.



OPI | Sleight parking only
Jaja, een hele mond vol, maar dan heb je ook wel mooie nagels, hoor! OPI nagellak is best duur vind ik, best jammer want de nagellak is zo goed! Deze nagellak lag in de uitverkoopbak van de Kruidvat, yyaaass!
Hij blijft heel goed zitten, heel fijn.



Het is een witte rand, daarom lijkt het alsof er
een hele grote ruimte tussen zit.


 
Hema long lasting | Leger groen
Deze kleur is een beetje herfstig, ik vind hem ook leuker voor het najaar, maar aangezien het nog niet echt heel mooi weer is kan hij nog steeds, toch?




Essie | Watermelon
Deze kleur ga ik echt gebruiken voor de zomer, hij is lekker vel en zomerachtig, super leuk kleurtje! Hij past ook wel bij mij.
Hij mag zeker niet ontbreken in mijn lijstje.
(Ik heb hem trouwens van de kapper gekregen, super lief, hihi.)



Hema long lasting | Licht geel
Weer een Hema lakje. En dit zijn ze nog niet eens allemaal. Deze kleur is buiten dat het zomers is, ook nog eens subtiel maar toch opvallend! Hele logica, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel ;).
Het enige nadeel waar ik achter kwam toen ik hem op deed; hij is heel dik geworden waardoor hij niet heel makkelijk aanbrengt, heel jammer!




Dit waren mijn faves, zowel voor het voorjaar als najaar en best betaalbare prijzen, behalve OPI uguhum voor €15,00, maar oké, dat verschilt natuurlijk voor iedereen!
Hope you like it guys!
X

2 opmerkingen: