maandag 30 mei 2016

Outfit of the day!

Hoi!

Het is weer tijd voor een outfitje! Dit keer een best wel zomerse outfit, het is maar één foto want de rest was mislukt of niet leuk, dus ik hoop dat het evengoed duidelijk is, maar ik denk het wel.


Het vestje en de broek heb je al een keer voorbij zien komen bij andere outfits, maar het hemdje niet en dat is toch wel sinds vorig jaar zomer mijn favoriet. Hij zit niet zo strak want daar hou ik niet zo van, en omdat hij wat korter is heb ik mijn high waisted jeans aan, mijn favoriete broek!
Eronder heb ik mijn ondertussen afgetrapte All Stars aan, en ze blijven gewoon lekker lopen, haha!

Wat gaan jullie deze week doen? Morgen komt mijn leuke dingetjes van mei online en ik heb er zoveel zin in om hem te schrijven want, dat heb ik nog niet gedaan en het was een hele leuke maand. Dus stay tuned morgen om 07.00 uur. Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden en of jullie het leuk vinden!

Ik wens jullie een prettige dag :p Doeeg!
X

Vestje Geisha Hemdje een winkeltje uit Italië Broek Only

Geen opmerkingen:

Een reactie posten