zondag 17 april 2016

Say hello to my eyeliner!

Hee!

Vrijdag had ik een filmavondje met mijn vriendinnen en ging mijn make-up een beetje doen en toen kwam ik op het idee om is een winged eyeliner te maken, ik had het al wel wat vaker geprobeerd maar ging toen een beetje te hard van stapel om een lange wing te maken. Toen ging ik het is proberen wat kleiner te maken en tot mijn verbazing was hij best goed gelukt. En ja, ik weet dat het niet heel bijzonder is, maar het leek me toch leuk om het even te delen. Ik ga geen tips geven want ik ben er nog niet heel goed in, maar daar zijn genoeg video's over die je kunt kijken als je het ook wilt proberen. Hij is dus wat kleiner dan wat je misschien gewend bent, maar zo lukt het bij mij het beste :) Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van die enorme wings, klein en subtiel vind ik het mooist.

Ik ben absoluut niet de beste met eyeliner maar toch weet ik wel: oefening baart kunst, en dat is echt zo, dus als het niet lukt blijf gewoon proberen!
Hoe maak jij je winged eyeliner? Ben benieuwd of je nog tips hebt!
Fijne zondag!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten