dinsdag 19 april 2016

Happy Hippy | Ootd

Hoi!

Vandaag weer een outfitje voor jullie, deze was van gisteren, maar ik vond hem leuk genoeg om hem even te delen.
Het shirtje is van de Primark, meestal slaag ik niet echt goed bij die winkel, ben ik de enige? Ik vind het niet echt een super winkel, misschien komt het daardoor. Maar dit shirtje vond ik in ieder geval wel heel leuk dus ik nam hem mee! Hij heeft een gat bij de schouders en ik had eigenlijk niet verwacht dat ik ooit zo iets zou kopen, maar ik heb er geen spijt van.

De broek is van Vila, je hebt hem al vaker langs zien komen (denk aan één van mijn eerste blogposts, haha). Hij is blauw, maar het lijkt zwart en hij heeft een leren 'look'.
Ik heb geen idee waar de schoenen vandaan komen, Bristol of Scapino volgensmij. Ze lopen heel lekker licht!








Na wat kledinggepraat ben ik wel benieuwd wat jou favoriete winkel is!
Doeeegg!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten