vrijdag 15 april 2016

6x Wat ik doe en heb geleerd sinds ik een blog heb

Oké, ik blog nog niet zo lang, maar ik heb wel een aantal dingen 'geleerd'. Of je het echt geleerd kan noemen weet ik niet, maar let's start!

♥ Het is niet altijd even makkelijk om een post optijd online te zetten als je geen inspiratie heb, maar vaak komt er opeens iets in mij op dus komt het wat later online, haha
♥ Het is mijn blog dus ik zet er dingen op waar ik achter sta, dit is niet egoïstisch bedoeld, maar ik ben er achter gekomen dat het belangrijk is dat het iets is wat ik leuk vind ;)
♥ Ik heb ontdekt wat ik leuk vind! (Bloggen en foto's maken, duuhh!)
♥ De foto's die ik op Instagram zet zijn meestal met een goede camera gemaakt, omdat ik sinds ik een blog heb het belangrijk vind dat er goede en mooie foto's op staan.
♥ Ik kijk best vaak m'n blog statistieken, het aantal is nog niet heel hoog maar het gaat wel steeds sneller en dat vind ik super leuk om te zien!
♥ Ik doe de dingen die ik leuk vind! Als ik rode lipstick naar school op wil, doe ik dat gewoon, ook al zeggen mensen er wat van! (niet dat ik heel vaak een rode kleur op mijn lippen heb hoor en ook niet iedereen zegt er wat van, maar als ze er iets over zeggen;))

Ik vind het leuk om dit lijstje even met jullie te delen, en hopelijk jullie ook!

Wat heb jij geleerd van door het bloggen als je een blog hebt?
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten