vrijdag 22 april 2016

Even wat foto's

Hallo, hallo!

Aangezien ik nog niets had om over te bloggen en een beetje inspiratieloos was kwam ik op het idee om mijn foto album even te doorzoeken, opzoek naar leuke foto's! Het zijn hele random foto's, maar toch zijn ze wel leuk, haha.

 
Dit is de outfit die je ook voorbij heb zien komen in mijn vorige outfit of the day, deze foto zat er toen niet bij, maar ik bekeek hem even en dacht: "Eigenlijk is het best een oké foto". Ja, dat dacht ik dus.


Bij deze foto was het helemaal niet de bedoeling om mijn haar zo te fotograferen, maar eigenlijk is hij wel grappig (vind ik, haha). Op de achtergrond zie je een beetje m'n ogen, maar ik had de camera op het verkeerde punt scherp gesteld, daarom staat er niet op wat de bedoeling was, whoops!


Whhaaa! Laten we even een throwback doen naar een paar maanden geleden, mijn kamer!
O my God! Het is zo raar om te zien hoe mijn kamer zo veranderd is in een best wel kort tijd. Ik weet nog wel dat we in de zomer zaten te denken aan een nieuwe kamer en dat ik niet kon wachten tot het eindelijk zo ver was, en nu is hij gewoon af en klaar en ja, ik ben er nog steeds zo blij mee!

Dit waren weer een paar foto's, ik vond het grappig om de foto's van mijn kamer weer even te bekijken, was leuk.
Waar denk jij aan als je terug denkt aan een paar maanden geleden?
Enjoy your day!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten