zondag 3 april 2016

Als de bloemetjes zich ontplooien✿

Hallo lieve mensen,

Het zonnetje schijnt de lucht is blauw, wat een heerlijk weer!(Ja, ik weet dat je aan de Teletubbies dacht ;))
Vandaag ben ik even lekker naar het bos bij mij in de buurt geweest en vond het een perfect moment om wat foto's te maken, heerlijk! En de bloemetjes sprongen ook weer bijna allemaal uit hun knopjes, het kan wel mooi weer zijn in Nederland, het kan wel! Nederland is trouwens ook best wel mooi hoor!







En omdat ik niet zo vaak buiten foto's maak vind ik het toch leuk om dat te delen met jullie, een keer wat anders toch?
Ik vind het super leuk om lekker even naar buiten te gaan en fotograferen, zou ik eigenlijk vaker moeten doen :)  Die taart was trouwens echt super lekker...

Wat hebben jullie gedaan op deze zonnige zondag?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten