vrijdag 1 april 2016

Spring is coming!

Jaaaaaa het is lente! Al een tijdje maar het is sinds een paar dagen geleden echt wel te merken, vooral gister (ik weet niet of het vandaag ook mooi weer is aangezien het als ik dit schrijf nog donderdag is).
Ze zeggen zelfs dat het aankomend weekend 20 graden wordt, laten we met z'n alle even onze korte broeken uit de kast halen, lijkt me een goed idee.
Heb je trouwens al schattige lammetjes gezien in de wei? O my god, IK WIL ER ÉÉN, hihi, super lief zijn ze.


Dit cakeje heeft er eigenlijk niets mee te maken, maar het ziet er gewoon veel te lekker uit ;). 

Wat ging maart trouwens snel zeg! Ik kom er nu pas achter dat het vandaag april is (1 april hahaha), het gaat zoooo snel... Het gaat ook al zo snel als ik erbij nadenk dat ik alweer bijna een half jaar blog, in mei. M'n blog is ook best gegroeid, als ik nu de ideeën zie die ik in het begin van m'n bloggen heb gemaakt lach ik echt even, het zijn ideeën waarvan ik er sommige wel heb uitgevoerd maar sommige ga ik niet meer doen, haha. Ik denk dat ik daar wel een keer wat over ga schrijven, laat het maar weten als je dat leuk vind :).

Wat voor plannen heb jij voor de lente?
X
Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten