vrijdag 8 april 2016

ABC about me

Hoooi!
 
Het leek mij wel weer eens tijd voor een tag, dit keer de ABC tag. Bij elke letter van het alfabet zeg ik een woord die bij mij past, hope you like it!
 
All Stars, ik vind ze leuk, ik heb ze ook, ik vind ze alleen een beetje duur...
Boeken, ik hou absoluut niet van lezen. Ik heb er geen geduld voor, ik vind het alleen leuk als het een echt goed boek is, maar dat is het meestal in het midden maar dan ben ik al afgehaakt.
Camera, vind ik gewoon leuk.













Duits *kijkt even Magister na* Daarvoor sta ik het hoogste gemiddelde.
Een plant (sorry hoor, ik kon niks beters bedenken ;)), die heb ik na veel verlangen in mijn kamer, aha, dat heb ik ook nog noooit verteld hoor.
Fietsen, dat moet ik altijd naar (en terug) school, ongeveer 20 minuutjes, valt reuze mee.
Gapen, als ik lang moet luisteren in de klas moet ik altijd gapen, whoops!
Hahah, ik lach best veel.
Interieur, ik vind het super leuk om bezig te zijn met interieurdingetjes, het liefst verander ik elke dag iets aan m'n kamer, maar dat kan niet, hihi.
Januari, ik vind dat de stomste maand van het jaar, dan zijn net alle feestdagen voorbij en er gebeurt niets in die maand (niet dat er in de andere maanden tot december wel iets gebeurd, maar oke).
Kamer, die is nieuw! Hier Kan je klikken als je dat hele traject wilt lezen.


Liz, That's my name!
Make-upjes, iets waar ik nooit genoeg van kan hebben.
Nagels, ik vijl ze best vaak, maar de laatste tijd ben ik iets minder van de nagellak, ik vind het wel leuk alleen ik heb er nooit zoveel zin in...
Ok, ik heb echt een hekel aan dat woord, het klinkt zo kortaf, al moet ik wel zeggen dat ik het soms wel eens zeg, maar het is geen stopwoordje ofzo.
Poes Lotje, dat ik mijn lieve katje, ik weet alleen niet of zo mij ook zo lief vind, hhmmmpff.
Q
Ruiken, ik ben zo iemand die heel lang aan die foldertjes kan ruiken, het ruikt zo lekker! Ben ik de enige die dit doet? Oude boeken ruiken ook heel lekker! Haha. Klinkt eigenlijk wel een beetje debiel.
Schoenen, ik wil meer schoenen want ik kan niet echt afwisselen met schoenen en dat vind ik leuk als dat wel kan!
Tijd, ja, een gevalletje apart bij mij, het maakt niet uit waar, wanneer of hoe, ik kom eigenlijk altijd in tijdsnood. Of ik nou eerste, tweede of derde uur vrij ben voor school, ik ga altijd te laat weg. Heel vervelend. Maaaar ik kom wel bijna altijd optijd, omdat ik dan alles heel snel moet doen lukt dat me wel.

U
Vissen, vroeger had ik vissen, ze waren al best oud en hadden al een paar keer kleintjes gekregen. Heel leuk allemaal maar ik was niet zo goed in het verzorgen van die beestjes, heel slim.
Wifi, you know what I mean.
X
Y
Z

Bij die laatste drie wist ik niets meer, misschien dat jij nog iets weet, als je me echt kent weet je misschien wel iets ;).

Heb jij deze tag ook een keer gedaan? Lijkt me leuk om die ook te lezen!
Kussiess!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten