vrijdag 5 februari 2016

New in: kwasten van de Hema

Hoi!

Laatst heb ik maar eens twee goede nieuwe oogmake-up kwasten gekocht. Ik had ze nog niet zelf in mijn bezit maar gebruikte ze steeds van mijn moeder, dus het was tijd voor eigen!
Ik draag niet elke dag oogschaduw of eyeliner omdat ik daar eigenlijk geen tijd voor heb als ik naar school moet, maar ik vind het leuk om in het weekend, wanneer ik alle tijd heb, dingetjes te proberen.

Als eerste heb ik een blendingskwast gekocht. Je kunt hem natuurlijk ook gewoon gebruiken voor het aanbrengen van je make-up, maar ik gebruik hem om toogschaduw te blenden. Het is dus een dikkere kwast dan andere oogkwasten.
Het is kwast 201.



De tweede is een eyelinerkwastje, ik gebruik hem voor eyeliner met oogschaduw. Je kunt er net wat sneller een lijntje mee zetten dan een eyelinerstift die ik gebruik en het hoeft ook niet zo heel nauwkeurig.
Dit is kwast 208




Beide kwasten waren € 2,75 en zijn te koop bij Hema
Wat voor kwasten gebruik jij vaak?
Liefs,
Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten