zondag 7 februari 2016

Kamer make-over #4

Het is alweer even geleden dat ik wat vertelde over mijn kamer, maar hier is dan mijn kamer make-over nummer 4.
Op het moment dat ik dit schrijf is mijn kamer helemaal af en ik ben er heel blij mee.
In deze blogpost bespreek ik de details die mijn kamer net wat leuker maken. Het zijn simpele dingen.

Ik had al een tijdje geleden gezegd dat ik een plant in mijn kamer wilde en die is er hoor!
Het is een kleine plant die aan een touw aan mijn plafond hangt, super schattig!
De plant heb ik gekocht en het touw waar hij in hangt heb ik gemaakt van een tutorial van YouTube,
je kunt hem hier bekijken, het was wel even moeilijk want alle knopen moeten natuurlijk gelijk zijn, maar het is gelukt!





































Het tweede ding in mijn kamer wat het net wat leuker maakt zijn de houten plankjes bij mijn spiegel (verwacht dat deel dinsdag).
Ik heb er mijn beautyspulletjes op gezet, super handig!





































Dinsdag om 11.00 staat er weer een nieuwe kamer make-over online!
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten