dinsdag 2 februari 2016

High tea

Hi!

Zondag had ik samen met mijn oma, moeder en zus een high tea. Buiten dat het heel lekker was, was het ook super gezellig. Er waren drie gangen met drie verschillende theeën, zoals je misschien wel weet ben ik niet zo'n theeleut, maar ze waren alle drie best lekker (vooral rooibos natuurlijk ;))! Ik weet niet meer zo goed wat er allemaal in het hapje zat, maar ik zal proberen het een beetje te omschrijven.



Voor de eerste gang kregen we een soort ham met allerlei dingetjes erbij, ik vond het een hele aparte smaak hebben.


De eerste gang waren hartige dingetjes, broodjes, een wrap met iets erin, een heerlijk tomatensoepje, de thee was earl grey met bloemetjes, dat was een hele lekkere thee!





De tweede gang waren scones met wat rozijntjes erin. Je kan daar heerlijk zoetje dingetjes tussen doen bijvoorbeeld jam. De thee die erbij zat was jasmijn thee.



Het laatste wat we hadden waren allemaal zoete dingetjes, bijvoorbeeld ijsjes met witte chocolade erom heen, dat was echt heel lekker. Er staan hier ook truffels, taartjes, cakejes, allemaal stuk voor stuk heel lekker! En hier zat rooibosthee bij, mijn favoriet!





Zoals je misschien wel kunt zien was het heerlijk, en ik zat ook goed vol, haha.
Heb jij ook wel eens een high tea gehad? En wat was het lekkerste?
X

2 opmerkingen: