zaterdag 30 januari 2016

5x favoriete Instagrammers

Hi all!

Buiten dat ik Instagram in het algemeen een hele leuke app vind, heb ik ook een paar favoriete Instagrammers. Vijf accounts zijn het, van bekende tot minder bekende mensen die hun leven met foto's delen en waar alle foto's perfect bij elkaar passen (zelf probeer ik het ook maar het lukt nog niet helemaal..). De accounts zijn allemaal heel erg verschillend van elkaar, maar oke, laten we maar beginnen. Je kunt op de naam klikken om naar het account
te gaan.

1. tristananoi

Dit account heb ik laatst ontdekt en ben hem meteen gaan volgen en dat is niet zonder reden.
Hij maakt super mooie foto's van van alles en nog wat, het zijn foto's van dingen die eigenlijk niet echt opvallen. Echt de moeite waard om even te kijken!

2. travelstoriesofficial

Als je op zoek bent naar mooie reisfoto's dan ben je hier op de goede plek. Je ziet hier foto's van landen waar hij (denk ik) is geweest. En het leuke is ook dat hij reageert op je reactie als je iets hebt gereageerd. Het zijn hele mooie foto's maar ze verschillen ook van elkaar, soms heeft hij foto's van mensen maar ook van mooie plekken.

3. lushcosmetics

Lush kent iedereen wel denk ik, net als hun Instagramaccount met hun 2,2 miljoen volgers, haha.
Van hun foto's krijg je gewoon zin in een lekker bad en een lushbal. De foto's zijn super mooi en kleurrijk, ze weten wel hoe je iemand kan verleiden.

4. liefleven

Lief leven is een account met allemaal schattige lieve tekstjes. Ik vind ze heel leuk bedacht en vind het super knap dat je dat zo kunt bedenken.

5. ihavethisthingwithfloors

Het is niet een heel bijzonder account, maar hij mag zeker niet in mijn lijstje ontbreken. Eigenlijk zegt de naam het al, alle foto's bestaan uit vloeren met schoenen. Ik weet niet of het allemaal van dezelfde persoon is of dat foto's zijn verzameld van andere mensen. Het is een grappig account om even te kijken!

Er zijn natuurlijk nog veel meer mensen die leuk zijn om te volgen, maar dit zijn toch wel mijn favorieten!
Wat zijn jou favoriete Instagrammers?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten