dinsdag 23 februari 2016

3x favoriete haarstijlen

Hello!

Mijn haar, soms zit het zoals ik wil, maar vaak ook niet. Als het niet goed zit, zit het meestal voor niet goed. Maar daar heb ik oplossing voor! Dat is dan ook gelijk mijn favoriete haarstijl.

Een staartje naar achter, super makkelijk om te maken en als je niet zo veel tijd heb is het ook super handig.
Ik gebruik hiervoor een klein elastiekje, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat heet... Voor laat ik een paar plukjes eruit hangen voor een 'nonchalant' effect en dan zit het ook niet zo strak naar achter.

 
 
 
Nummer 2 is een gewone staart.
Maar dan een beetje messy, los getrokken, zodat het niet zo strak naar achter zit. Zoals je ziet hangt er ook een plukje los aan de achterkant maar daar was mijn haar met iets te kort voor, haha. 
Een staart is eigenlijk altijd wel goed ;)
 
 
 
En als laatste, gewoon los haar!
Ik draag mijn haar het meest gewoon los, als ik geen zin heb om er wat mee te doen.
Soms draag ik het met een kleine zijscheiding, maar vaak in een middenscheiding.
 
Wat heb jij vaak in je haar?
 
Enjoy your day!
 
Volg je me trouwens al op Bloglovin'? Je kunt het aan de zijkant van mijn blogpagina vinden!

2 opmerkingen: