zondag 21 februari 2016

Van die dagen...

Heb je ook wel eens van die dagen dat je zin hebt om een specifiek ding te doen?
Nou, ik had dat gister dus, ik had heel veel zin om dingen uit te proberen met foto's maken. Met wat meer uitleg over de camera van mijn moeder ben ik aan de slag gegaan. Ik wist nog niet zo veel van het fototoestel waar ik mee fotografeer (hij is niet van mijzelf), dus mijn moeder ging het één en ander uitleggen. En ik heb nu eindelijk een goed bewerkingsprogramma voor mijn foto's, eerst had ik altijd een soort app op mijn laptop wat niet echt heel uitgebreid was, maar ik ben van plan wat meer aandacht te besteden aan het foto's bewerken  met mijn nieuwe programma daarvoor en een beetje te gaan experimenteren!

Maar oké, gister had ik dus wat foto's gemaakt om wat te proberen. Ook met het bewerken.

Het zijn hele random foto's hoor maar het leek me leuk om dit even te delen ;)

 Aan deze foto heb ik wat meer kleur gegeven, verder heb ik er niet zo heel veel mee gedaan.
 Aan deze foto heb ik wel het een aantal dingen gedaan, hij is wat lichter en heeft ook wat meer kleur. Ik vind het er super mooi uitzien dat het voor heel scherp is en achter heel onscherp. Zulke foto's vind ik super mooi!

Maak jij ook graag foto's?

Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten