zondag 28 februari 2016

Let's talk | Vakantie!

Hee!

Ik heb vakantie! De meeste delen van Nederland hebben al vakantie gehad volgens mij, maar ik woon in Noord-Holland en heb als laatste vakantie, denk ik.
En aangezien ik alle tijd heb in de vakantie heb ik besloten om een week lang elke dag te gaan bloggen! Er komt dus elke dag om 8.00 uur een nieuw artikel online.

 
Ik weet dat veel bloggers elke dag iets op hun blog zetten, maar ik heb daar eigenlijk geen tijd voor (wat ik natuurlijk wel wil!) omdat ik ook nog naar school moet en huiswerk moet maken. Daarom doe ik het in de vakantie!
Voel je vrij om je reactie achter te laten als je nog leuke ideeën hebt waar ik over kan schrijven (of als je gewoon iets leuks wilt zeggen natuurlijk ;)).
Morgen begin ik ermee, dus hopelijk zie ik je dan!
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten