woensdag 27 januari 2016

Back in the time

Heey!

Vaak laat ik op mijn blog reviews, outfits of dingen van mijn kamer zien, maar het lijkt mij leuk om ook een beetje te laten ziet wat ik buiten het bloggen doe. Oke, ik ga naar school en maak mijn huiswerk maar ik doe nog wel wat meer!
Ik laat foto's zien van december maar ook een beetje van januari.

 


Tweede kerst dag was ik bij het Amsterdam Light Festival, was best leuk en gezellig met al die lichtjes, zeg maar gerust lichten. Eigenlijk is dit niet echt een geplande foto, maar ik vind hem wel leuk, haha. Achter dit gebouwtje waar ik voor sta is een hele grote lichtgevende boom waar allemaal vogels uit komen.

 

Dit zegt wel genoeg denk ik...


Deze fotootjes heb je al voorbij zien komen op mijn blog (klik hier om het te lezen). Ik heb ze langs mijn muur gehangen en het zwarte wat je op de achtergrond ziet is mijn bed, daar heb ik het dus aan vast geknoopt. Het staat super leuk en zo is m'n muur niet meer zo heel kaal.

Vinden jullie het leuk als ik dit doe? Ik wil er graag mee door gaan alleen ik doe het niet elke maand want soms gebeurt er niet zo veel in een maand, haha. Weet je er ook nog een andere leuke naam voor? Laat het me weten in de reacties!
X
Liz

2 opmerkingen: