dinsdag 19 januari 2016

I wish...Tag

Hee!
 
Ik kwam de I wish... tag tegen en hij zag er wel leuk uit.
Het is een beetje een dromerige tag waarmee je alles kan verzinnen wat misschien niet kan, en dat vind ik wel leuk!
Let's start!
 
1. Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Ik blijf dan toch wel bij interieurdesigner met een eigen winkeltje, en ik denk dat dat zeker niet onmogelijk is hoor! Dat lijkt me echt super leuk om te doen!
 
2. Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
O jeetje, dit vind ik wel een moeilijke vraag... Eigenlijk zou ik nog best veel dingen willen maar ik weet niet echt of die superoverdreven luxe zijn maar ik zou nog wel een eigen goeie camera willen (degene die ik nu gebruik is niet van mij), een Daniel Wellington horloge en een IPhone. Horen die dingen bij superoverdreven luxe dingen? (oke, het was de bedoeling dat ik er één zou noemen...)
 
3.Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Ik beken dat ik niet zoveel series volg, de enige die ik volg is Moordvrouw, maar daar hoef ik niet perse een dagje mee weg. Dus eigenlijk niemand.
 
4. Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Sowieso Londen, naar die stad wil ik al echt super lang! Dus daar hoef ik niet lang over na te denken.
 
5. Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Chocolade! Het maakt niet uit watvoor als het maar melkchocolade is, dan maak je mij helemaal blij!
Nomnomnom...
 
6. Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Soms ben ik wel eens bang dat ik niet goed geleerd heb voor een toets (wat ik dan wel heb gedaan) en dat ik dan een onvoldoende haal, ik denk een beetje de onzekerheid.
 
7. Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Dat ik net als je Sims, mezelf omdraai en dat ik de perfecte outfit aan heb, een goeie combinatie enz.
 
8. Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Eigenlijk ken ik geen band die uit elkaar is, die ik leuk vind die weer bij elkaar moet komen (snap je het nog?).
 
9. Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een lammetje, als je er dan niet over nadenkt dat het best zielig is, maar die beestjes zijn zo schattig!
Alleen ze moeten wel een lammetje blijven, niet dat ze een schaap worden, haha.

Dit was de tag alweer!
Ik vond het leuk om hem te beantwoorden en mijn fantasie even te laten stromen!
Natuurlijk mag je hem gewoon overnemen op je eigen blog, vertel dan ook even in de reacties als je hem ook  hebt gedaan dan ga ik even kijken wat jij voor antwoorden hebt! (zet dan ook je blog erbij)
Liefs Liz

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Lammetjes zijn inderdaad echt super schattig. Ik ben zelf ook wel fan van geiten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat leuk, geiten zijn inderdaad ook super schattig!

      Verwijderen
  2. Leuke tag.
    Zelf denk ik dat als je een rondje draait en je outfit is veranderd dat dat je leven gewoon veranderd.
    ♥Elles♥

    BeantwoordenVerwijderen