dinsdag 29 december 2015

Landen/steden waar ik graag heen wil

Hi!
Ik heb echt nog wel een paar landen waar ik graag naartoe wil, het zijn niet alleen landen maar ook steden.

Londen
Het lijkt me echt een super mooie stad, met de Big Ben, heel veel winkels om te shoppen, de mensen enzovoort.
En eigenlijk is het niet zo ver van Nederland af, maar ik weet dat ik er ooit nog wel een keertje kom.

VS
Het liefst zou ik dan naar New York willen. Het is al echt super lang een grote droom om daar heen te gaan!

Rome
Italiƫ daar ben ik al best vaak geweest, maar niet in Rome. Ik snap het als het jou niet zo aantrekt met al die oudheid, maar volgensmij zijn er ook nog veel meer dingen te zien!

Berlijn
Ik weet niet waar het opeens vandaan kwam dat ik naar Berlijn wilde, maar het lijkt me een mooie stad, daar komt het op neer, haha.

Dit waren eigenlijk meer steden dan landen, maar ik heb wat meer interesse in steden. India lijkt me ook een heel mooi land, maar ik ben iets meer van de shopsteden. En een weekendje Amsterdam vind ik ook prima hoor, haha!

Naar welk land of welke stad zou jij graag nog willen?
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten