donderdag 31 december 2015

Bye bye december!

Hee guys!

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik ben naar Amsterdam geweest wat heel gezellig was, maar het was te kort om er iets over te schrijven, dus heb ik dat even achterwegen gelaten.

Oke, het is vandaag 31 december en dat betekend dat we vanavond weer een nieuw jaar in gaan... Er wordt bij mij in de buurt alweer best wat vuurwerk afgestoken, en ik hou niet echt van vuurwerk maar gelukkig is het maar voor even, haha.

Eén van mijn hoogtepunten van dit jaar was dan toch echt wel het starten van een blog. Ik had het al wel een tijdje in mijn hoofd om te beginnen, maar ik durfde het niet echt, toch ben ik super blij dat ik ermee ben begonnen en dat ik nu ook een blogger mag zijn (dan wel beginnend natuurlijk).
In 2016 staan er nog veel meer blogposts te wachten, zouden jullie het leuk vinden om meer over kleding, outfits te lezen? Je kunt het altijd laten weten.

Voor nu wens ik je een heel fijn jaar toe en hopelijk check ik je morgen weer!!
Dooeeeiiii
Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten