zaterdag 26 december 2015

Let's talk!

Hi all!

Hoe is jullie vakantie? Nog een kerstdag en oud en nieuw te gaan en dan zit dat er ook alweer op.
Jeetje, wat is de tijd snel gegaan dit jaar! veel te snel eigenlijk... Maar weer een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Vandaag ga ik naar Amsterdam naar het light festival, heel veel zin in! Ik denk dat daar morgen wel wat foto's van komen maar dat moet ik nog even kijken.
Deze laatste week van de vakantie ga ik niet veel doen, maar wel verder met mijn kamer, het wordt echt super mooi! Nog een muur donker verven en mijn deur wit en nog wat andere dingentjes. Ik kan niet wachten tot het helemaal af is en alle accessoires bij elkaar te hebben. Oja, ik wil ook nog een plant haha! De vakantie gaat ook eigenlijk best wel snel voorbij, voor je het weet zit je weer op school....



Ik blog nu ongeveer een maand en ik vind het echt super leuk om te doen!
Maar wees zeker niet bang om leuke ideeën achter te laten zodat ik weet wat jullie graag willen lezen en leuk vinden. Dat vind ik ook heel leuk om te lezen.
Fijne tweede kerstdag nog en tot morgen.

Liefs,
Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten