zaterdag 5 mei 2018

Hé hallo!

Hallo lieve mensen!

Welkom terug! Waarschijnlijk heb je al een heel tijdje niet op mijn blog gekeken, omdat er eigenlijk niks op kwam. Sinds oktober is deze blog niet meer helemaal tot leven gekomen, vraag niet waarom, ik weet het namelijk ook niet.

Maar nu ik weer een soort van terug ga komen, leek het mij leuk om even te kletsen en te vertellen wat er nu allemaal gebeurd in mijn leven en wat er gaat gebeuren, want er komen echt enorm leuke dingen aan de komende maanden! Ok, ik ga beginnen.

ik zit nu op mijn kamer bij mijn balkondeur die open staat, omdat bijna het avondzonnetje doorkomt.
Vanuit mijn stoel kan ik de straat heel goed in de gaten houden en dat klinkt misschien heel creepy (is het eigenlijk ook), maar je moet toch iets doen om jezelf bezig te houden. Dat was een grapje, want ik houd mezelf wel bezig met mijn examens bijvoorbeeld!
Ik heb nu vakantie, maar die vakantie bestaat eigenlijk alleen maar uit leren, leren en ja leren. Maar na de examens zijn er echt super leuke dingen in aantocht en ik zal even vertellen wat. Als eerste ga ik na mijn examenuitslag (of het nu slecht of goed is) naar Kopenhagen!! En daar heb ik echt super veel zin in! Mijn zus en ik gaan daar een paar daagjes vertoeven en ik kan mij niet voorstellen dat dat niet geweldig wordt! Als iemand nog tips heeft om te doen zijn ze natuurlijk van harte welkom!
De dag nadat we terug komen gaan we, je raadt het nooit, NAAR ED SHEERAN!!! En als er iets is wat op mijn bucketlist staat dan is dat het wel (Kopenhagen staat daar ook op dus het zijn twee 'dromen' die uitkomen) en ik vind het echt super fijn en leuk dat ik dat allemaal kan doen!
Na de vakantie begin ik met mijn opleiding (als ik slaag, lol) waar ik ook echt zin in heb.
Ik heb echt overal zin in, haha, maar het zijn gewoon allemaal hele leuke dingen waar ik super enthousiast van kan worden en dan vooral nu ik het op schrijf word ik alleen maar meer enthousiast. Dus ja, dat zijn de leuke dingen die eraan komen!

En over mijn blog ga ik nog even goed nadenken over wat ik hier allemaal weer wil gaan delen. Ik heb al wel een ideetje over mijn volgende post, maar dat moeten jullie nog maar even afwachten, ik denk dat dat of deze week nog of volgende week online komt. Dus stay tuned!

Ik denk dat dit mijn hele verhaal wel was! Hoe is het met jullie?
Bedank voor het lezen na zo een lange tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten