donderdag 28 september 2017

Even iets vertellen | School, leuke dingen en creativiteit

Zo. En nu is het tijd om even gezellig bij te kletsen! Pfoe, dat is lang geleden, haha.
Er zijn een paar dingen gebeurd en er gaan een paar dingen gebeuren, hele leuke dingen zelfs! Als eerst ga ik jullie even mededelen dat school helààs weer is begonnen, maar een voordeel: ik ben in mei al klaar! Dit jaar ga ik examen doen, dus dat word hard leren :(. Ik vind het wel spannend hoor, maar ik weet dat als ik van de middelbare af ben eindelijk wat kan doen wat ik echt leuk vind, dus even de schouders eronder. Dat is het beste hoe ik het kan uitdrukken denk ik, haha.
Afgelopen vakantie was in naar 'viva la France' zoals je in mijn vorige blogpost kon lezen over Bordeaux. Samen met mijn ouders heb ik veel leuke dingen gedaan. We zijn naar een paar verschillende stadjes geweest (ik weet zo even de namen niet, maar ze waren leuk, haha). Een dagje strand op een warme dag zat er ook nog bij en lekker 'chillen' op de camping waar we stonden, ik vond het een top vakantie!

En ik ga nog iets super leuks doen! Ik ga samen met mijn zus een weekendje naar Utrecht! We zitten in een hostel en gaan naar een concert en ik heb er suuuuper veel zin in, maar echt veel zin. Als jullie al een keer in Utrecht zijn geweest, heb je dan nog tips waar je lekker kan eten of ontbijten? Of leuke dingen die we daar kunnen doen? Ik ben er nog nooit geweest dus alle tips zijn van harte welkom! We gaan voor de rest nog even kijken wat voor leuks we daar nog meer gaan doen.

En verder, ik voel me eigenlijk wel gewoon goed, haha. Ook belangrijk om even te melden toch? :p
Maar ik ben steeds meer bezig met dingetjes te doen die ik leuk vind zoals waterverven en tekenen, niet dat ik het heel goed kan, maar ik vind het leuk om te doen en ervan overtuigd dat hoe meer je oefent, hoe beter het gaat! Ik begin het ook steeds leuker te vinden, soms ben ik even inspiratieloos, maar het komt vanzelf meestal wel weer.

Dus ja! Dat was even een update over mijn leven, hoe gaat het bij jullie?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten