maandag 12 december 2016

3x favorieten

Hallo lieve mensen!

De winter is in aankomst en het is weer koud buiten, niet dat dat veel met deze blogpost te maken heeft maar, het is wel even belangrijk om te vertellen, haha.
Maar ik heb weer een nieuwe favorieten voor jullie, het zijn er drie en lijken niet op elkaar qua thema maar het zijn gewoon drie dingen waar ik de laatste tijd blij van werd!
Laten we beginnen!

Rituals

Ik hou van Rituals! En deze set heb ik van mijn verjaardag gekregen en het ruikt SUPER lekker! Het is een badschuim, scrub, badolie en bodylotion. De olie en lotion heb ik nog niet gebruikt, maar ik weet zeker dat ze net zo goed zijn als de scrub en de badschuim. Dus dat komt wel goed!


 Sokken

En nu deze sokken, ik vind ze leuk. Ik heb veel sokken met kleur en drukte maar, deze zijn wat rustiger en wat minder kleur en toch is hij daardoor niet minder leuk!
Ze zijn van Happy Socks en mijn collectie breidt zich langzaam uit en word ik al blij als ik het laatje open schuif!


Lightbox

Jup, ook dit heb ik van mijn verjaardag gekregen, haha. Ik was laatst jarig en heb allemaal leuke dingen gekregen en die horen toevallig allemaal bij mijn favorieten ;)

Over op mijn lightbox, misschien ken je het wel, een box met licht waar je letters in kunt schuiven en een leuke tekst kunt creĆ«ren, heel leuk! Je krijgt er heel veel letters, vormpjes en cijfers bij. Je kunt deze boxen bij bijna elke webshop wel vinden. 



Wat is jouw all time favorite?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten