zondag 3 juli 2016

Outfit of the day ♥

Good moring! (als je dit in de ochtend leest, haha ;))

Hoe gaat het met jullie? Ik had weer zin om wat foto's van mijn outfit te maken, dus dat heb ik even gedaan!
Ik had dit super schattige jurkje van de H&M aan, ik draag niet vaak jurkjes (ik heb er ook niet veel), maar als ik ze draag vind ik het toch wel leuk staan. 
Er is alleen één struggle waar ik mee zit, wat voor schoenen moeten eronder! Meestal draag ik gympen (De gympen op de foto) maar het is niet zo dat ik die er nou heel leuk bij vind staan... Hebben jullie tips, laat het me weten! Misschien kan ik er wat mee.

 


Oja, klein feitje, ik moest op mijn bed staan om een foto van het hele jurkje te maken, haha. Nog meer struggles.

Have a nice day ♥

Jurkje H&M Schoenen Scapino of Bristol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten