woensdag 23 maart 2016

nieuwe HEMA aankoop

Hi guys!

Mijn blog heeft even een weekje rust gehad, ik had even geen inspiratie voor nieuwe artikelen, maar I'm back! Wees niet bang om leuke ideeën achter te laten wat jij leuk vind om te lezen!


Oke, over op de orde van de dag, mijn nieuwe Hema aankoop. Een moooooie rode lipstick en hij is best donker!



Ik wilde eigenlijk al lang een donker rode lipstick, maar ik durfde het eigenlijk niet te dragen, maar deze kan ook lichter gedragen worden. Ik begin met het wat lichter aanbrengen ervan en als ik hem later toch wat donkerder wil dragen kan dat altijd nog!
Ik heb de kleur 10 van de soft matt lipbalm en omdat hij mat is, is hij best droog, daarom doe ik er lippenbalsem overheen wat ik vind het irritant dat ik niet met mijn lippen over elkaar kan wrijven, haha! Ik vind het een prima product voor een prima prijs!

Hema Soft matt lipbalm 10  €4,00
Wat is jouw favoriete Hemaproducht!

Liefs Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten