zaterdag 26 maart 2016

Interieur must haves

Hallo lieve mensen!
 
Zoals jullie wel weten ben ik gek op mooi interieur, ik kan dan ook niet wachten tot ik ooit op mezelf woon om mijn eigen huisje in te richten. Maar ik ben al een beetje begonnen met het inrichten en ontwerpen van mijn kamer waarmee je kon meekijken hoe mijn kamer beetje bij beetje af begon te raken, je kunt die terug kijken onder de tag kamer makeover.


Een plant wilde ik al best lang, en ja hoor, daar was hij, met een mooi potje erbij, super!
Nee even serieus, ik ben er heel blij mee;) Hij staat ook heel leuk, Er is alleen al een plantje dood...

Wat ik ook heel mooi vind in een mooi interieur is een Scandinavische  stoel, echt S U P E R mooie stoelen! Het hele Scandinavische interieur is eigenlijk gewoon heel mooi, ik heb het ook een klein beetje in mijn kamer. Maar oke, zo'n stoel dus.



Bron foto
Let vooral even op die stoelen!

Waar ik ook niet meer zonder mee kan is een schapenvacht, I really love them!
Het maakt je kamer of huis toch net wat knusser, gezelliger en het is lekker zacht, ik heb hem bij mijn kast neergelegd want als ik dan wakker word is het lekker zacht onder de voetjes!

 Dit waren een paar van mijn interieurdingetjes die ik leuk vind of die ik graag wil hebben.
Wat staat er nog op jou lijstje voor je interieur?

X Liz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten